جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
پدافند

حوزه / امیر سرتیپ دوم نوروزی با تاکید بر اینکه عزت و اقتدار امروز ایران حاصل از خودگذشتگی شهداست، گفت: توان رزم این نیروی مقتدر پس از سال ۸۷ که مستقل شد با قبل آن قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، امیر سرتیپ دوم حسین نوروزی در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا در گلستان شهدا توسط کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی که به‌مناسبت سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی برگزار شد، عزت و اقتدار ایران اسلامی را حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت، تداوم بخش و تضمین کننده عزت و عظمت انقلاب اسلامی است.

وی به دهم شهریور سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش اشاره کرد و با تبریک این روز به کارکنان گفت: توان رزم این نیروی مقتدر پس از سال ۸۷ که مستقل شد، با قبل آن قابل مقایسه نیست و روز به روز به توان عملیاتی آن افزوده شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته پدافند هوایی تدارک دیده شده است، ابراز کرد: اجرای برنامه‌هایی همچون عطرافشانی گلستان شهدا، محفل انس با قرآن، تجلیل از پیشکسوتان پدافند هوایی، برگزاری همایش پیاده‌روی، نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و مسابقات فرهنگی در فضای مجازی از جمله این برنامه هاست. ‌

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha